Archive

Gedurende 2 zomers, liepen de ‘Gentlemen fuifnummers’ door de straten van de stad tussen 22h en 01h met als doel de feesters de rust van de plaatselijke bewoners te doen respecteren. Ontdek in beeld dit mooie, ambitieuze project in opdracht van Brussel...

Naar aanleiding van een verjaardag van een belangrijke cosmeticafabriek, bedenkt en realiseert Chambellan een grote getheatraliseerde wedstrijd rond een politie enquĂȘte voor 300 participanten. Naast het speelse, interactieve en samenhorigheidsgevoel bevorderende karakter, gaf dit ook de mogelijkheid aan de werknemeres om de verschillende departementen van de fabriek...

Interventie, in de vorm van ‘onzichtbaar theater’, van 2 conferenciers (gedragsrechercheur en een onbewustzijns uitoefener) gespecialiseerd in change management in het kader van een roadshow van het regionale werkgelegenheidsbureau over het beheerscontract dat als doel heeft 1000 medewerkers bewust te maken van de veranderingen....

In een sfeer van ‘Cars’ en ‘Nacht in het museum’, realiseert en script Chambellan de  prestigieuse prijsuitrijkings-ceremonie ‘Autobest 2019’, in Autoworld voor een publiek bestaande uit de belangrijkste vertegenwoordigers van de auto-industrie....