Archive

Naar aanleiding van een verjaardag van een belangrijke cosmeticafabriek, bedenkt en realiseert Chambellan een grote getheatraliseerde wedstrijd rond een politie enquĂȘte voor 300 participanten. Naast het speelse, interactieve en samenhorigheidsgevoel bevorderende karakter, gaf dit ook de mogelijkheid aan de werknemeres om de verschillende departementen van de fabriek...

Interventie, in de vorm van ‘onzichtbaar theater’, van 2 conferenciers (gedragsrechercheur en een onbewustzijns uitoefener) gespecialiseerd in change management in het kader van een roadshow van het regionale werkgelegenheidsbureau over het beheerscontract dat als doel heeft 1000 medewerkers bewust te maken van de veranderingen....

In een sfeer van ‘Cars’ en ‘Nacht in het museum’, realiseert en script Chambellan de  prestigieuse prijsuitrijkings-ceremonie ‘Autobest 2019’, in Autoworld voor een publiek bestaande uit de belangrijkste vertegenwoordigers van de auto-industrie....

Video van een presentatie geprojecteerd als introductie tot een onderhoud met een  jonge mecanicien, in het kader van een colloquium van jongeren rond technische beroepen, geheel geconcipiëerd voor de Waalse Regio....

Voor de creatie van een ambitieus project voor een bedrijf dat informatica parken beheert, bedenkt Chambellan de genesis van de IT wereld. Hier zijn Adam en Eva de vrucht van een onheilspellende figuur ‘IT Devil’, die de aanwezigen toespreekt ! Hierbij de montage van enkele fragmenten....

In het kader van een opleiding rond verbaal agressiebeheer voor een watervoorzieningsbedrijf, creatie van videos om op een realistische wijze verschillende mogelijke ontevreden agressieve klanten te simuleren, waarna gedrag en eventuele reacties van identieke situaties kunnen geanalyseerd worden....